Transport moloz

Transport moloz la saci cu utilitare de 3,5 tone.

Transportam moloz de la amenajari interioare si exterioare ambalat in saci de rafie.

Asiguram personal pentru incarcare.

Odata cu molozul putem ridica si usi-ferestre, tocuri, obiecte sanitare, mobila veche, linoleu, si alte lucruri nefolositoare.

Sacii de moloz trebuie sa fie incarcati decent pentru a putea fi manipulati usor. Sacii cu moloz trebuie sa cantareasca maxim 40 de kilograme.

Din apartament sacii cu moloz se cara cu liftul pana jos, daca nu este posibil exista o taxa suplimentara.

Relatii la

0727 656 366

021 223 44 67

Transport moloz la groapa de gunoi

 

Transport moloz la groapa de gunoi

Transport moloz la groapa de gunoi

Oferim servicii de transport moloz la groapa de gunoi pentru persoanele fizice si juridice din Bucuresti. Clientul nu trebuie sa depuna nici un efort, noi ne ocupam de manipulare si transport la groapa de gunoi.

Transporturile si impactul lor asupra mediului inconjurator

“Daca vrem sa traim intr-o lume sanatoasa, trebuie sa minimalizam efectele reziduurilor produse de societate. “

Daca reziduurilor li se pemite sa domine mediul, echilibrul natural este piedut si acest dezechilibru poate avea efecte dezastruase asupra animalelor, vegetatiei si chiar a vremii.
Poluarea are diferite cauze si efecte – pe uscat, in rauri si mari (poluarea apei), si in atmosfera. Chiar si zgomotul este un tip de poluare care ar trebui limitat.
Principala sursa de poluare a aerului atmosferic in ultimii ani in Republica Moldova, ca si in toate tarile Europei de Est este transportul auto.

Aparitia si dezvoltarea societatii omenesti a impus nevoia de transport. Astfel ca la nivelul acestui deceniu, activitatea de transport a ajuns sa detina 10% din P.I.B. in cazul Uniunii Europene, 8,8% in Ungaria, 8,7% in Norvegia, 7,4% in Belgia, 6,2% in Austria, 4,5% in Romania.

Pe de alta parte, suntem o firma care ofera servicii transport moloz de la orice tip de lucrare la preturi negociabile, care se stabilesc inca de la inceput cu clientul dupa ce aflam care este volumul.

Transporturile rutiere sunt, de departe, cele mai periculoase surse de emisii, cu o pondere de 93% in cantitatea de gaze de sera aruncate in atmosfera. Nici una dintre cele doua componente, transportul de calatori si cel de marfuri, nu s-au dovedit a fi “prietenoase” cu mediul. Ambele au emis din ce in ce mai multe gaze de sera. La finalul perioadei de timp monitorizate, s-a constatat ca mijloacele rutiere de transport a pasagerilor au atacat mediul cu 27% mai puternic, iar cele de transport marfuri cu 51%.

Emisiile in atmosfera de la transportul auto depind de mai multi factori – calitatea combustibilului, starea tehnica a unitatilor de transport si starea retelelor de drumuri auto.
In ultimii ani (1999-2003) s-a mentinut tendinta de majorare a ponderii benzinei cu continut redus de plumb, de la 82,5 mii tone (70,5%) in a.1999, pana la 167,6 mii tone (99,0%) in anul 2002 din volumul total al benzinei importate.

Astfel, in S.U.A. 60% din totalul emisiilor poluante provin de la autovehicule, iar in unele localitati ajung chiar si pana la 90%. Autovehiculele care functioneaza cu motor cu combustie, sunt un factor poluant care este luat din ce in ce mai mult in seama. Orasele mari sau aglomeratiile urbane dense sunt afectate in mare masura de transporturile cu eliberare de noxe.

Sectorul transporturi este responsabil pentru 63% din emisiile de NOx, 47% din emisiile de compusi organici volatili, precum benzenul, 10-25% din pulberi si 6,5% din emisiile de SO2 in mediul rural – valorile fiind mai mari in zonele urbane. Femeile insarcinate si copiii, tinerii, batranii si cei cu probleme respiratorii sunt supusi celor mai mari riscuri de sanatate.

Suntem o firma de transport moloz care intervine la fata locului cu personal calificat pentru incarcare si cu utilitare de 3.5 tone.

La nivelul Uniunii Europene, circa 28% din emisiile de gaze cu efect de sera sunt datorate transportului, 84% din aceste emisii provenind din transportul rutier. Mai mult de 10% din emisiile de dioxid de carbon provin in UE din traficul rutier din zonele urbane.

Cea mai rapida crestere a emisiilor de gaze cu efect de sera s-a inregistrat in Luxemburg, 156%. Irlanda, Cehia si Portugalia ocupa pozitiile imediat urmatoare, cu performanta de nedorit a cresterii emisiilor cu 140%, 107%, respectiv 97%. Romania, pe locul al cincilea, a aruncat in atmosfera, in perioada monitorizata, gaze cu efect de sera in crestere cu 95%. La pol opus, Lituania, Bulgaria si Estonia au avut cu adevarat performante pozitive, intre 1990 si 2004, reducandu-si emisiile cu 33%, 32%, respectiv 20%. Germania, Elvetia, Slovacia, Finlanda si Suedia au atacat stratul de ozon al planetei intr-un ritm mult mai lent decat am facut-o noi. In cei 14 ani monitorizati, emisiile de gaze cu efect de sera provenite din aceste tari au crescut cu sub 10%.

Oferim servicii de transport moloz in orice zona din Bucuresti si Ilfov. Clientii vor beneficia de servicii de calitate ridicata, care le vor depasi asteptarile.

Transport moloz cu containere de 7 metri cubi

Transport moloz cu containere de 7 metri cubi

Transport moloz cu containere de 7 metri cubi

Principalii compusi considerati ca poluanti sunt urmatorii:

-Monoxidul de carbon: provine din disocierea bioxidului de carbon la depasirea unei temperaturi critice in camera de ardere. Poate cauza malformatii fatului gravidei si accentueaza afectiunile coronariene. In concentratii mari provoaca moartea.
-Oxizii de azot: provin din combinarea oxigenului cu azotul la temperaturile mari din camera de ardere. Sursa principala a acestui gaz o reprezinta motoarele cu ardere interna, in special a automobilelor. NO 2 se formeaza la temperatura ridicata din tevile de esapament. Afecteaza sistemul respirator, scad imunitatea organismului, participa la formarea ozonului troposferic.
-Bioxidul de sulf: este emis de motoarele cu MAC, provine din combustibil intensifica astmul si accentueaza bronsitele, afectand sistemul respirator.
-Plumbul: provine din combustibili si se regaseste in proportie de 64% din totalul particulelor in suspensie evacuate. Provoaca deficiente cerebrale, fizice, creste tensiunea arteriala si genereaza insuficienta cardiaca si renala.
-Hidrocarburile nearse: apar datorita arderii nesatisfacatoare a amestecului carburant in cilindrii motorului, ca urmare a unei amestecari incomplete intre aer si combustibil. Cauzeaza cancerul si provoaca leucemia in doze mari.
-Ozonul: este un compus secundar care se formeaza prin reactia hidrocarburilor din atmosfera cu oxizii de azot intr-un raport de 5:1 in conditii de temperatura ridicata si lumina puternica. Este si cel mai toxic dintre poluanti. Irita ochii si caile respiratorii.

Transport moloz de la lucrari de renovare, consolidare, demolare, constructie, etc.. Intervenim la fata locului cu personal pentru incarcare si dube conform necesitatilor clientului.

Intre 1990 si 2003, volumele de transport de persoane in tarile EEA au crescut cu 20 %. Transporturile aeriene au crescut cel mai mult, cu 96 % in perioada respectiva.
In timp ce emisiile provenite din majoritatea celorlalte sectoare (furnizare de energie, industrie, agricultura, gestionarea deseurilor) au scazut intre 1990 si 2004, emisiile provenite din transporturi au crescut substantial din cauza cererii mari in acest domeniu.

Transporturile sunt raspunzatoare pentru 21 % din totalul emisiilor de gaze cu efect de sera (GHG) din UE-15 (cu exceptia transportului aerian si maritim international). Transporturile rutiere produc 93 % din totalul emisiilor provenite din transporturi. Cu toate acestea, emisiile provenite de la transporturile aeriene internationale cresc cu cea mai mare rapiditate: intre 1990 si 2004 s-a inregistrat o crestere de 86 %.

Transport moloz la groapa de gunoi inclusiv cu containerul. Daca volumul este mare, inchiriem clientilor, pentru o perioada de trei zile, o bena de 7 metri cubi. De umplere se va ocupa beneficiarul, in timp ce firma noastra de descarcare.topspyapps.net